Uslovi Korištenja Fan Shopa

USLOVI KORIŠTENJA FAN SHOPA

Poštovani korisnici, molimo Vas da prije korištenja naših usluga, pažljivo pročitate sljedeće uslove. Svaka posjeta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u cjelosti. Ukoliko su oni za Vas neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite ovu prezentaciju.

Dobrodošli na sajt www.fksloboda.ba . FK Sloboda Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima korištenja. Uslovi korištenja se primjenjuju na sve sadržaje i usluge www.fksloboda.ba . Korištenjem bilo kog dijela portala, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ovog portala isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.

Informacije za korisnike o zaštiti ličnih podataka

Obavezujemo se pružati zaštitu ličnih podataka korisnika, na način da prikupljamo samo osnovne podatke o korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obaveza; informišemo korisnike o načinu korištenja prikupljenih podataka. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo uposlenicima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.

Procedura narudžbe

IZBOR PROIZVODA

Da bi Vam bila omogućena kupovina na našem sajtu morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahtjeva samo osnovne lične podatke. Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda. Izborom neke od kategorija otvoriće se stranica sa izlistanim proizvodima. Sa lijeve strane ove stranice nalaze se filteri za filtriranje proizvoda prema: polu, tipu, vrsti, namjeni, proizvođaču, cijeni. Klikom na CHECK polja uz filter, uključujete ili isključujete traženi filter. Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete vidjeti klikom na sliku ili naziv proizvoda. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada prozvod koji vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi pri vrhu svake stranice. U polje možete ukucati šifru proizvoda, naziv brenda, namjenu i sl. Prilikom pregleda proizvoda koji su dostupni za kupovinu, primjetićete da postoji dugme „DODAJ U KORPU“. Kada kliknte to dugme bićete obavješteni da se proizvod nalazi u Vašoj korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu.

SADRŽAJ KORPE

U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite da kupite. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu sajta otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati broj željenih proizvoda.

PORUČIVANJE PROIZVODA IZ KORPE

Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je samo da na vrhu stranice u desnom uglu kliknete na ikonu korpe prilikom čega će vam se prikazati sadržaj sa svim artiklima koje ste unijeli u korpu. Biće Vam zatraženo da se ulogujete na svoj profil ili da se registrujete. Formular koji popunjavate prilikom registracije potrebno je da popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je samo da se ulogujete na svoj nalog. Nakon toga otvoriće se stranica za zaključenje kupovine. Ukoliko ste se predomislili u vezi kupovine, artikle možete izbaciti iz korpe klikom na dugme X pored proizvoda. Pretraživanje možete nastaviti i dodavati druge proizvode. Na vašu korpu se možete vratiti sa svake stranice klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu.

ODABIR NAČINA PLAĆANJA

Narudžbu možete platiti pouzećem kuriru prilikom preuzimanja pošiljke ili platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom u domaćoj valuti.

Za plaćanje platnim karticama potrebno je da znate da je tajnost Vaših podataka zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.

Sva plaćanja platnim karticama će biti obavljena u konvertibilnim markama (BAM). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema važećem kursu Centralne banke. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primjnjuju operatori platnih kartica. Navedena cijena u konvertibilnim markama koja je navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste. 

ZAVRŠETAK PORUČIVANJA

Klikom na dugme POTVRDI, prikazaće Vam se obavještenje o uspješno poslatoj porudžbini. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije, uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle. Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na nacine navedene na kontakt stranici website-a.

Povrat robe nakon plaćanja

Poštovani kupci, Obavještavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača BiH (Službeni glasnik BiH, br. 25/06) i Zakonu  o zaštiti potrošača RS (Službeni glasnik 6/12, 63/14) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.fksloboda.ba smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne djelatnosti), da odustane od ugovora u roku od 15 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. 

Kontaktirajte nas putem telefona ili emaila za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava. Nakon toga, potrebno je da pošaljete putem maila Izjavu o odustanku od ugovora koja sadrži broj narudžbenice, šifru artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredsava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu putem e-maila.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Povrat sredsatava se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isječak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povrat sredstava u iznosu koji je kupac platio za vraćeni artikal i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Načini povrata novca nakon žalbe, vraćanja proizvoda i sl.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Povrat sredstava se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je kupac postupio po proceduri za povrat robe.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, FK Sloboda Fan Shop je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati/zahtjevati novac u nekom od maloprodajnih objekata FK Sloboda prodavnica ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Pregled alternativnih načina plaćanja roba i usluga

U mogućnosti ste da odaberete:

-       plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke

-    platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu

Metode isporuke robe/usluga i datumi isporuke

ROK ISPORUKE

Nakon potvrde o kreiranoj porudžbini, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.

Rok isporuke je 10 radnih dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, šaljemo početkom naredne nedjelje.

Nakon email obavještenja da je vaš paket spreman za isporuku, rok isporuke je 5 radnih dana.

Ukoliko vaša porudžbina sadrži više od jednog artikla, može se desiti da vam cjelokupna porudžbina stigne u više pošiljki, sa par dana razmaka.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri Uncro (eksterna firma koja vrši dostavu robe za FK Sloboda), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

CIJENA ISPORUKE

Cijena isporuke za sve porudžbine izvan BiH varira spram destinacije.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

Obaveze prodavca

Prodavac se obavezuje putem trgovine davati kupcima jasne, lako razumljive informacije o proizvodima koji se mogu naručiti. Pored navedenih informacija Kupac može dodatne informacije o konkretnom proizvodu pronaći i na stranicama proizvođača. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju putem trgovine moguće je da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, kontaktirat će Kupca telefonski ili putem elektronske pošte te ga obavijestiti o navedenom. Kupac u tom slučaju ima mogućnost zatražiti zamjenski proizvod. Ako se Kupac ne odluči na zamjenski proizvod, inicijalna narudžba smatrat će se otkazanom.

Obaveze kupca

Kupac treba isporučeni proizvod prilikom isporuke (uručenja) pregledati te provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke te u slučaju postojanja takvih oštećenja ili nedostataka odmah isto reklamirati poštaru. Kupac ima pravo odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja, što će biti potvrđeno zapisnikom.

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku uistinu naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene Proizvoda i eventualne cijene isporuke te je dužan vratiti krivo isporučeni proizvod. Povrat je potrebno najaviti e-mailom.

Propusti u obavezama kupaca

Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.

Pod štetom se podrazumjeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Opis postupka žalbe

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas pozovite nas telefonom, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem kotakt forme i opišete kakav problem imate.

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom., ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem kontakt forme. i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo Vas o daljem postupanju. 

Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi FK Sloboda Fan Shop. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi. 

Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

 

Garancija na proizvode i usluge

- Prodavač je dužan predati korisniku robu, koja je u skladu s ugovorom o prodaji.

- Prodavač odgovora za svaki nedostatak robe prema ugovoru o prodaji, koja se ustanovi kod dostavljene robe te se pojavi do dvije sedmice nakon dostave robe, bez obzira na to da nije znao za nesukladnost.

Kako bi roba bila sukladna ugovoru o prodaji, ona mora:

- imati svojstva, određene ugovorom, i biti prikladna za uobičajenu upotrebu, kojoj je predviđena roba takvog tipa;

- odgovarati opisu, kojeg je dao prodavač u obliku uzorka ili obrasca;

- biti prikladna za posebnu upotrebu, koju želi korisnik, pod uvjetom da je korisnik obavijestio prodavača o svojim zahtjevima pri sklapanju ugovora, te je prodavač s tim bio suglasan;

- imati uobičajena svojstva i karakteristike robe takvog tipa, koje korisnik može razumno očekivati, kao i imati predviđena svojstva robe te javno izražene konkretne karakteristike od strane prodavača, proizvođača ili njegovog predstavnika, koje sadrži reklama ili oznaka robe.

Trgovac je obavezan i garancijom za skrivene nedostatke, zbog kojih je roba neprikladna za uporabu, za koju je predviđena ili ima nedostatke u kakvoći te je kupci ne bi kupili ili bi je kupili po nižoj cijeni da su znali za skrivene nedostatke.

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate pitanje vezano za proizvod kupljen putem FK Sloboda Fan Shop-a kontaktirajte nas putem kontakt stranice: www.fksloboda.ba/kontakt

MI SMO FK SLOBODA
  • Sponsor Image
  • Sponsor Image
  • Grad Tuzla

  • Pivara
  • Ytong
  • Legea

  • plava
  • a2b
  • 4You
  • Fitogether
  • Solana
  • Vivia
  • Selt
  • Agencija Struja
  • Pekara Sacir
  • Admiral
  • Bosna Lift
  • Zulic Inzinjering
  • Novus
  • Rose Pharm
  • Sector Security
  • Limpio
  • iDoor
  • Pavic
  • Senex
  • Pikaso
  • Top Dom
  • Medz
  • Tuzla Farm
  • Una Storia
  • GPP